درباره ما

شرکت داریو درمان آرا در سال 1400 با هدف واردات و تولید محصولات آرایشی و بهداشتی بسیار با کیفیت و  نوآورانه تاسیس شد.موسس این شرکت یک دکتر داروساز است که سالها در زمینه های مختلف علمی , مطالعه و تحقیقات داشته است .اولین محصولاتی که این شرکت تصمیم به ارائه آن گرفت محصولات برند keenwell اسپانیا می باشد.محصولات آرایشی و بهداشتی در دو حوزه ارائه می شوند. محصولاتی که مصرف کنندگان طبق نظر پزشک , داروساز یا تجربه خودشان در منزل استفاده می کنند و گروه بعدی محصولات انواعی که در کلینیک های زیبایی توسط تراپیست ها و متخصصین استفاده می شوند.کشور اسپانیا رتبه اول جهان را در زمینه ارائه محصولات زیبایی و مراقبت از پوست و مو  تخصصی دارد که این محصولات در کلینیک های زیبایی توسط بیوتی تراپیست ها استفاده می شود.
w-repair-infobox-element

درباره کینول

کینول در سال 1972 فعالیت خود را به عنوان یک برند نوآور در صنعت آرایشی و بهداشتی آغاز نمود و هم اکنون 50 سال سابقه حضور در بازار دارد.آقای خوزه کامپوس پرز کینول را دار بارسلونا تاسیس نمود . این شرکت مبنای کار خود را همکاری و مشورت با بیوتی تراپیست ها و افراد متخصص این حوزه قرار داد و تصمیم گرفت محصولاتی را ارائه نماید که نیاز این بخش از جامعه را پوشش دهد.کینول یکی از مجهزترین آزمایشگاهها و  واحدهای تحقیق و توسعه را برای ارائه محصولات با اثربخشی بالا دارا می باشد.این برند در بیش از 40 کشور دنیا نماینده رسمی دارد که محصولات این برند را در کلینیک های خود استفاده می کنند و همچنین به       زیبا جویان خود برای استفاده در منزل پیشنهاد می دهند.

پتانسیل های کینول

چارچوب و فونداسیون برند گینول روی طیف محصولات حرفه ای و تخصصی تمرکز دارد که برای لاین های صورت و بدن طراحی شده است.محصولات مناسب همه سنین و انواع پوستها می باشند و تنوع محصولات به حدی بالاست و لاین ها کامل هستند که همه سلیقه ها و نیازها را پوشش می دهد.کینول یک استراتژی مهم دارد و این استراتژی استفاده از به روزترین و جدید تریم مواد موثر در ترکیبات محصولات است که بتواند حداکثر اثربخشی را ایجاد نماید.بعد از سالها فعالیت در زمینه محصولات آرایشی و بهد اشتی که وظیفه مراقبت از پوست را به عهده دارند به تازگی تصمیم به ارائه محصولات آرایشی دارای رنگ و تن های بسیار زیبا  نیز شده است.محصولات کینول در انواع بافت ها مثل کرم , ژل , موس , لوسیون و ... ارائه می شود .کارخانه کینول بالغ بر 7000 متر است که در مرکز بارسلونا قرار دارد و 135 نفر پرسنل دارد که 12 نفر از آنها پرسنل تحقیق و توسعه و آزمایشگاه هستند.کینول تحقیقات مداوم را در دستور کار خود دارد و همواره به دنبال ارائه راه حل جدید و موثر برای مراقبت و بهبود پوست صورت و بدن است.
w-repair-check

تجربه همکاری با حرفه ای ها

کینول هدف خود را آموزش و ارائه خدمات کامل به سالن ها و کلینیک های زیبایی قرار داده است.محصولات کینول با بالاترین کیفیت مواد اولیه ساخته شده است. قبل از معرفی و خلق هر محصول ساعت ها با تراپیست ها مصاحبه شده و محصولات طبق نیاز آنها توسعه یافته اند.کار تیمی  به کینول کمک می کند تا بازار را عمیقاً درک کند  و به مشتریان خود راه حلی بهینه ارائه دهد تا به سودمندترین مزیت برای مشتریان خود دست یابد.
WOODMART - BEST THEME OF ALL TIME

''Excellence is not a skill it's an attitude'' - Ralph Marston

A wonderful serenity has taken possession of my entire soul, like these sweet mornings of spring which I enjoy with my whole heart. I am alone, and feel the charm of existence in this spot, which was created for the bliss of souls like mine.

Developed by Xtemos Studio @ 2021.